مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 07:002020-08-17سياسي

 کمیته امداد خراسان شمالی امسال 5000 فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می کند


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ایجاد پنج هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش خود طی سال جاری خبرداد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ایجاد پنج هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش خود طی سال جاری خبرداد.

مجید الهی راد در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: با تاوجه به راهبری شغلی که در مجموعه کمیته امداد استان انجام می شود مقرر است طی سال جاری این نهاد بیش از پنج هزار فرصت شغلی را برای مددجویان تحت حمایت خود ایجاد کند.

وی ادامه داد: به رغم محدودیت هایی که در خراسان شمالی وجود دارد و اینکه ایجاد فرصت شغلی برای افراد گران تر است اما این نهاد توانسته در ارزیابی های اشتغال رتبه ششم را کسب کند.

وی عنوان کرد: طی سال جاری 123 میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات اشتغالزایی پیش بینی شده بود که خوشبختانه با سفر رییس کمیته امداد کشور به استان این شاخص با افزایش چشمگیری به 170 میلیارد تومان رسید.

الهی راد یادآورشد: طی سال گذشته اعتبار اشتغالزایی این نهاد حدود 143 میلیارد تومان بود که با این میزان اعتبار سه هزار و 444 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شد.

وی بیان اینکه استفاده از ظرفیت ایجاد اشتغال کارفرمایان و کارآفرینان برای قشرهای نیازمند و مددجویان کمیته امداد در دستور کار این نهاد قرار دارد، گفت: ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 کمیته امداد خراسان شمالی امسال 5000 فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می کند

 کمیته امداد خراسان شمالی امسال 5000 فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می کند